maandag 3 september 2012

OOTD: Colorful eXpression

eXpress Yourself!!

3´09´2012

Hi!!
YAY! Een nieuwe OOTD, een simpele en kleurrijke outfit.

Met een lekkere trui, een gekleurde jeans en zwarte blokhakken (kijk voor mijn item over blokhakken hier)
En ja, ik ben zo gek op mijn lieve konijntje dat is d´r weer in dit item heb gezet :) 


Het is vandaag Zaterdag (ik heb deze foto´s zaterdag al gemaakt) dus ik rolde mijn bed uit, ging mijn haren wassen en kleedde mezelf aan. Dat betekend dat ik geen sieraden heb gebruikt or what so ever.

Mijn paars-achtige broek het ik gekocht in de uitverkoop bij Open32, ik weet alleen niet meer hoe duur ie was... De trui is er echt een die ik in mijn studententijd nog zou hebben, je kan er lekker in wegkruipen.De trui is asymmetrisch, aan de voorkant is hij korter als aan de achterkant. Hij is van de H&M en ik denk dat hij 19.95 (euro) is. De blokhakken heb ik in een winkeltje in Zeist (waar ik woon) gekocht in de sale van 49,95 voor 25 euro. En ze zijn van het merk Blink.






Dat was hem dan weer!! Vonden jullie deze outfit een beetje leuk??

~xxx~ Emily

Geen opmerkingen:

Een reactie posten